maanantai 3. joulukuuta 2012

Valokuvajoulukalenterin 3. luukku

Kolmas luukku kurkistaa vielä pidemmälle ajan taa, jopa viime vuosituhannelle asti. Oheiset kuvat ovat ensimmäisestä ikiomasta & iki-ihanasta koirastani, Nanasta, joka luovutettiin minulle 3.12.1995 eli päivälleen 17 vuotta sitten!
Olin haaveillut omasta koirasta varmasti koko pienen ikäni, mutta tyytynyt taluttelemaan kaikki omakotialueemme koirat, johon mahtui monen monta hännänheiluttajaa: ajokoiraa, afgaaninvinttikoiraa, irlanninsetteriä, mäyräkoiraa ja saksanpaimenkoiraa. Unohtamatta kolmea hoitokoiraani irlanninsetteri-saksanpaimenkoira Benskua, mustaa labradoria Sannia sekä vaaleaa labradoria Morizia.
Olin myös päättänyt, että HETI, kun muutan omilleni otan koiran, kultaisennoutajan. Nana tuli kotiini kerrostaloon talvipennuksi vuosi kotoa muuton jälkeen.
Nana, joka siirtyi 12 vuoden iässä tähdeksi taivaalle 2.11.2007, on kuvissa rahdun päälle 2 kk ikäinen ja ollut luonani vasta kolmisen viikkoa.


Jouluaattona oma paketti haistettiin kuusen juurelta pikku palleroisen toimesta.
Pikku pallero kiikutti isohkon paketin reippaasti omalle pedilleen, jossa päättäväisesti ja omatoimisesti paketin sisältö riivittiin esiin.


  Nyt kun olen myllännyt näitä vanhoja valokuvia niin ei varmasti edes tarvitse mainita, että olen kehittänyt itselleni roihuavan pentukuumeen...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä tassunjälkesi kommentteihin, kiitos! / Leave your paw mark to the comments, thank you!