sunnuntai 17. toukokuuta 2015

Epätoivottu "lenkkikaveri"

KKk eli koirat ja Kirsi kuntoon -lenkit voi nimetä kohta uudestaan koirat, Kirsi ja kyy -lenkeiksi. Ville oli tänään mukana lenksuttamassa kipeähkön polvensa kanssa ja ehti kuvata tämän pätkän taaskin melkoista haipakkaa luikertavasta kyystä.

Ville kuvasi kyytä Hildan kanssa, kun tulivat kävellen Halin ja mun perässä. Mä olin Halin kanssa hölkännyt jo ohi, kun kyy oli luikerrellut tien yli pusikkoon.

Otsikon epätoivottu lenkkikaveri on siis videolla luikerteleva kyy eikä Ville! Ville oli oikein toivottu lenkkikaveri, varsinkin kun olin painottanut, että mun hölkkävauhtia (= Hildan ravivauhti) ei sitten tarvitse kommentoida millään tavalla. ;)




P.S Eilen Ville oli toisissa Hauki-cup uistelukilpailuissa tälle kevättä. Halin näyttelyviikonloppuna olivat ensimmäisessä osakilpailussa neljänsiä ja nyt toisia. Eilen olivat kahteen pekkaan uistelleet yhteensä 17 kiloa haukea! Ja pääskyset olivat lennelleet järvellä. Se on kesä nyt! Niitä lämpimiä ilmoja odotellessa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä tassunjälkesi kommentteihin, kiitos! / Leave your paw mark to the comments, thank you!